وقتی عاشقت شدم

عشق پریایی


وقتی عاشقت شدمکه،زخودم کلافهبودم زهمه بدم میومد خودمم اضافه بودم 

وقتی عاشقت شدم که،همـه رفته بودن من یکی خسته و تنها،همه آدم بده بودن 

وقتی عاشقت شدم که،استرس اموننمیدادواسـم هیشکی،دستشو تکون نمیداد 

وقتی عاشقت شدم،یه اسیرو برده بودمهمـه ترانه هامو،دیـــگه پاره کرده بودم 

یه خلا توزندگیم بود،یه خـلا مثل توتورواتفاقی دیدم،یکی گفت عاشق اون شو 

خلا ام پر شدوانگار،ز تومن نفس گرفتمروزهای تنهایمو،از زمـــــونه پس گرفتم

دیـگه حس نمکنم،دنیا تاریکوسیاههتورودیدمو یـکی گفت، یه ترانه توی راهه



خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت16:28---31 شهريور 1393
در سایــــــه مــــهربانــی تــــو بر پا شـده جــوانی من

باشد به فدای یک نگاهت عمر وهمه جان وجوانی من





زخم زندگی من تویی،همه به زخم هاشون دستمال

می بندند و اما من به زخمم دل بستم.





هـمه بردنـد از خاطر مرا من ماندم وچشمت

تو هم رفتی واز یادت رفت نام من به آسانی
پاسخ:کجا میرود یاد اسمت وقتی رو سینم نامت هک شده


پریا
ساعت16:17---31 شهريور 1393
از با تو بودن دل برایم عادتی ساخت که هیچگاه بی تو

بودن را باور ندارم.
پاسخ:چی بگم در جواب/وقتی میبینمت تو خواب/


پریا
ساعت16:16---31 شهريور 1393
چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند

اگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم.
پاسخ:دروغ نمگم بت.ولی میگم که همیشه دوست دارم عاشقانه


پریا
ساعت20:02---17 شهريور 1393
امروز صبح که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم :

زندگی چه می گوید؟

جواب را در اتاقم پیدا کردم!

پنکه گفت : خونسرد باش!

سقف گفت : اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت : دنیا را بنگر!

ساعت گفت : هر ثانیه با ارزش است!

آیینه گفت : قبل از هرکاری، به بازتاب آن بیندیش!

تقویم گفت : بروز باش!

در گفت : در راه هدفهایت، سختی را هل بده و کنار بزن!

زمین گفت : با فروتنی نیایش کن
پاسخ:اره قربوونت برم همیشه بهترینو مهربونترین باش


پریا
ساعت19:48---17 شهريور 1393
گفتند عينک سياهت را بردار...
دنيا پر از زيبايست!!!
عينکم را برداشتم...
وحشت کردم از هياهوي رنگها...
آدمها هزار رنگ ميشوند...
عينکم را بدهيد...
ميخواهم به دنياي يک رنگم پناه ببرم...!!!
پاسخ:ادما رو چیکار دارین .همین که شما فرشته ها اون بالا یه رنگو یک دلین بس است


تنهایی
ساعت18:29---27 اسفند 1391
سلام،اقاشهیم وبت روتغییر دادی؟؟؟درکت میکنم...دوستش داشتی؟بگذریم،میای وبم یه نظرهم بذار خوشحال میشم،مرسی فعلا

زهره
ساعت21:14---11 بهمن 1391
تودرکودکی آنقدرمهربان بودی که حتی به گلهای قالی هم آب میدادی!شاشو!
ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ببخشيد زبونم گرفت ميخواستم بگم ماچاكريم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|